Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży można składać pisemnie bezpośrednio na adres Usługodawcy lub pocztą e-mail biura obsługi klienta: bok@ravina.pl
W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Konsument powinien odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.
Konsument jest zobowiązany do zawiadomienia Usługodawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z Umową sprzedaży w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
Uwaga !
Zgodnie z regulaminem prawu odstąpienia od umowy podlegają wyłącznie produkty w oryginalnym, zapieczętowanym opakowaniu, po otwarciu którego nie można zwrócić kosmetyku ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Formularz odstąpienia od umowy - (pobierz)