PolskiAngielski
Zwroty do 30 dni
Wysyłka w 24H
Darmowa dostawa od 100 zł
+48 517 559 391
Strona główna » Najczęstsze pytania (FAQ)

Najczęstsze pytania (FAQ)



1. Jak długo palą się świece Ravina?

Nasze świece zapachowe wykonane są z wysokiej jakości wosku sojowego. Czas palenia świecy 175 g to około 35–40 godzin. Zalecamy palić świecę minimum do rozpuszczenia się całej powierzchni, by uniknąć tunelowania.
 

2. Jak używać perfum do prania?

Wystarczy dodać 5–10 ml perfum do przegródki na płyn do płukania. Produkt nie tylko nadaje praniu wyjątkowy zapach, ale również nie wpływa negatywnie na tkaniny czy pralkę.
 

3. Jak długo działa dyfuzor zapachowy?

Wydajność dyfuzora zależy od warunków otoczenia, ale standardowy flakon 100 ml działa od 3 do 6 tygodni. Aby wzmocnić zapach, warto co kilka dni obrócić patyczki.
 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji to 24 godziny w dni robocze.
 

5. Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych (np. zapalonych świec, napoczętych perfum do prania), ze względu na względy higieniczne.
 

6. Czy mogę dodać coś do zamówienia po jego złożeniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane, z przyjemnością dołożymy dodatkowy produkt! Skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia – najlepiej telefonicznie lub mailowo. Dorzucimy go ręcznie i wyślemy link do szybkiej dopłaty.
 

7. Jakie są dostępne metody płatności?

Akceptujemy płatności online (Blik, przelew, karta), przelew tradycyjny oraz płatność przy odbiorze (pobranie).
 

8. Który zapach wybrać na początek?

Jeśli to Twoje pierwsze zamówienie, polecamy nasze bestsellery – klienci najczęściej wybierają zapachy inspirowane znanymi perfumami, jak Mademoiselle, Si czy My Wy. Szukasz czegoś lekkiego, świeżego czy głębokiego i otulającego? Zajrzyj do kategorii „Bestsellery” lub napisz do nas – doradzimy!
 

9. Gdzie mogę dodać komentarz do zamówienia?

W ostatnim kroku składania zamówienia znajdziesz pole „Uwagi do zamówienia” – tam możesz wpisać dodatkowe informacje (np. instrukcje dla kuriera, prośbę o pakowanie).
 

10. Co zrobić, jeśli paczka przyszła uszkodzona?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres: bok@ravina.pl – dołącz zdjęcia paczki i zawartości. Pomożemy natychmiast.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu